کد خبر: 1157581
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
جانشین فرمانده فراجا:
سردار رضایی با بیان اینکه هیچ کشوری در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی ایران دارای تهدید نیست، گفت: می‌طلبد همواره و در همه حال آمادگی‌های لازم را در کنترل و مراقبت از مرزها داشته باشیم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از دفاع پرس، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده فراجا، با اشاره به شهادت مسعود پرکاس رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی استان هرمزگان اظهار داشت: کلیه مرزبانان غیور و سلحشور مرزبانی انتظامی کشور با انجام تکالیف و اقدام صحیح و به موقع به وظایف خود عمل می کنند.

سردار رضایی در ادامه با تقدیر از عملکرد فرماندهی مرزبانی فراجا افزود: هیچ کشوری در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی ایران دارای تهدید نیست، چرا که ایران اسلامی دارای آرمانی عمیق و روحیه استکبار ستیز دارد، پس می طلبد همواره و در همه حال آمادگی‌های لازم را در کنترل و مراقبت از مرزها داشته باشیم.

جانشین فرمانده فراجا با تاکید بر راهبردهای فرماندهی مرزبانی فراجا گفت: راهبردهای فرماندهی مرزبانی فراجا نیاز به اجرایی کردن و استمرار دارد و لازمه تحقق آن دقت زياد، سرعت بالا، اشراف کامل و هوشياری در ماموريت‌ها است.

وی ارتقاء توان عملیاتی و رزم مرزبانان و توجه ویژه به سازمان دوم رزم در یگان های مرزی را امری ضروری دانست و گفت: با توجه به نامگذاری شعار سال 1402 به مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، مرزبانی در تحقق این شعار نقش اساسی و تاثیرگذار دارد که برای این امر مبارزه قاطع با قانون شکنان و قاچاقچیان باید در دستور کار قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار